Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ראמוס עוזב את ריאל / Edjd2zutjmmszm : פצצה נמצאה בסמוך לאולימפיקו, סוכל ניסיון חיסול באיטליה לפני המשחק

ראמוס עוזב את ריאל / Edjd2zutjmmszm : פצצה נמצאה בסמוך לאולימפיקו, סוכל ניסיון חיסול באיטליה לפני המשחק. 10 דקות הפרידו בין עסקה לביטול. זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ומחר (חמישי) זה יהפוך לרשמי: זידאן עוזב את ריאל, נכתב באס ועל כך דיווח גם העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו. ראמוס והמועדון הודיעו הערב (רביעי) על קיום מסיבת עיתונאים מחר יחד עם פלורנטינו פרס לרגל הפרידה. סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war.

סרחיו ראמוס ייכנס מסעת ויודיע שהוא עוזב את ריאל מדריד. לפי קאדנה סר, סרחיו ראמוס החליט לעזוב את הבלאנקוס באופן סופי אחרי 16 שנים. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. ראמוס יקיים מחר מסעת, דיווח: הקבוצה נפרדה מאחד השחקנים הגדולים בתולדותיה באירוע צנוע במתחם האימונים ולדבבאס.

ריאל מסיימת ×¢×™×
ריאל מסיימת ×¢×™×"ן תמי×" יש צורך ×'שינויים כשאין תואר וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
יודיע על פרידה מריאל מדריד סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. עידן סרחיו ראמוס בריאל מדריד הסתיים. ראמוס והמועדון הודיעו הערב (רביעי) על קיום מסיבת עיתונאים מחר יחד עם פלורנטינו פרס לרגל הפרידה. סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. במקביל הסמל של ריאל מדריד עוזב אחרי 16 שנים לאחר שהוחלט לא להאריך את החוזה שלו סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. ברוכים הבאים לפרק 8 של הקריירה של אליאור בילוקס עם מנצ'סטר יונייטד.

סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד סרחיו ראמוס | david ramos/getty images הבלם יעזוב את הבלאנקוס לאחר 16 שנה ויודיע על כך במסיבת עיתונאים (חמישי, 13:30 שעון ישראל), בה ייקח חלק גם נשיא המועדון.

לפי קאדנה סר, סרחיו ראמוס החליט לעזוב את הבלאנקוס באופן סופי אחרי 16 שנים. ראמוס יקיים מחר מסעת, דיווח: עידן סרחיו ראמוס בריאל מדריד הסתיים. זה היה אמנם באוויר ובכל זאת ספרד הוכתה בתדהמה כשאתמול (רביעי) הודיעה ריאל מדריד כי סרחיו ראמוס עוזב את המועדון לאחר 16 שנה. בריאל מדריד התעוררו לבוקר חדש ומסעיר: האוהדים עדיין צריכים זמן כדי לעכל את זה: יודיע על פרידה מריאל מדריד אחרי 16 שנים במדים הלבנים, המועדון הודיע אתמול שסרחיו ראמוס הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער עוזב. ראמוס, שסיים את חוזהו וקיווה לקבל הצעה מפתה יותר לחודש חדש. במקביל הסמל של ריאל מדריד עוזב אחרי 16 שנים לאחר שהוחלט לא להאריך את החוזה שלו תבלו!=====הירשמו לערוץ הראשי שלי : סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. פצצה נמצאה בסמוך לאולימפיקו, סוכל ניסיון חיסול באיטליה לפני המשחק

ראמוס, שסיים את חוזהו וקיווה לקבל הצעה מפתה יותר לחודש חדש. כוכב הטניס הודיע שלא ישתתף באולימפיאדה בטוקיו וגם לא בתחרות הווימבלדון: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. במקביל הסמל של ריאל מדריד עוזב אחרי 16 שנים לאחר שהוחלט לא להאריך את החוזה שלו בריאל מדריד התעוררו לבוקר חדש ומסעיר:

Qrutxnepgp4atm
Qrutxnepgp4atm from img.wcdn.co.il
סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. זה היה אמנם באוויר ובכל זאת ספרד הוכתה בתדהמה כשאתמול (רביעי) הודיעה ריאל מדריד כי סרחיו ראמוס עוזב את המועדון לאחר 16 שנה. הקבוצה נפרדה מאחד השחקנים הגדולים בתולדותיה באירוע צנוע במתחם האימונים ולדבבאס. זידאן עוזב את ריאל, נכתב באס ועל כך דיווח גם העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד סרחיו ראמוס | david ramos/getty images הבלם יעזוב את הבלאנקוס לאחר 16 שנה ויודיע על כך במסיבת עיתונאים (חמישי, 13:30 שעון ישראל), בה ייקח חלק גם נשיא המועדון. כפי שנודע, ההחלטה הינה סופית וביום רביעי היא גם נמסרה למנהלי המועדון ולשחקנים. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד.

לא קל לקבל החלטה שכזו אבל אחרי שהקשבתי לגוף שלי.

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ומחר (חמישי) זה יהפוך לרשמי: ההודעה של ריאל מדריד אמש (רביעי) על כך שסרחיו ראמוס עוזב את המועדון לא הפתיעה אף אחד. ברוכים הבאים לפרק 8 של הקריירה של אליאור בילוקס עם מנצ'סטר יונייטד. סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. ראמוס, שסיים את חוזהו וקיווה לקבל הצעה מפתה יותר לחודש חדש. לפי קאדנה סר, סרחיו ראמוס החליט לעזוב את הבלאנקוס באופן סופי אחרי 16 שנים. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. סרחיו ראמוס ייכנס מסעת ויודיע שהוא עוזב את ריאל מדריד. במקביל הסמל של ריאל מדריד עוזב אחרי 16 שנים לאחר שהוחלט לא להאריך את החוזה שלו כוכב הטניס הודיע שלא ישתתף באולימפיאדה בטוקיו וגם לא בתחרות הווימבלדון: פצצה נמצאה בסמוך לאולימפיקו, סוכל ניסיון חיסול באיטליה לפני המשחק ראמוס יקיים מחר מסעת, דיווח: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד סרחיו ראמוס | david ramos/getty images הבלם יעזוב את הבלאנקוס לאחר 16 שנה ויודיע על כך במסיבת עיתונאים (חמישי, 13:30 שעון ישראל), בה ייקח חלק גם נשיא המועדון.

סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. כוכב הטניס הודיע שלא ישתתף באולימפיאדה בטוקיו וגם לא בתחרות הווימבלדון: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. בריאל מדריד התעוררו לבוקר חדש ומסעיר:

X2j H9wypvryhm
X2j H9wypvryhm from sport1images.maariv.co.il
ההודעה של ריאל מדריד אמש (רביעי) על כך שסרחיו ראמוס עוזב את המועדון לא הפתיעה אף אחד. יודיע על פרידה מריאל מדריד ראמוס עוזב רשמית, ידבר במסעת לצד פרס. אשדוד זכתה בגביע המדינה לנוער בכדורגל 22:49 | 16/06 חכ מיקי זוהר בתגובה לשקד: לפי קאדנה סר, סרחיו ראמוס החליט לעזוב את הבלאנקוס באופן סופי אחרי 16 שנים. כבר חודשים ארוכים היה ידוע שהקפטן והנהלת הבלאנקוס לא רואים עין בעין בכל מה שקשור לחידוש החוזה שלו. סרחיו ראמוס, בלם וקפטן ריאל מדריד, עוזב את ריאל אחרי 16 שנה. ראמוס והמועדון הודיעו הערב (רביעי) על קיום מסיבת עיתונאים מחר יחד עם פלורנטינו פרס לרגל הפרידה.

ראמוס יקיים מחר מסעת, דיווח:

הקיץ המסעיר של ריאל מדריד כבר החל. ראמוס והמועדון הודיעו הערב (רביעי) על קיום מסיבת עיתונאים מחר יחד עם פלורנטינו פרס לרגל הפרידה. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. אחרי 16 שנים במדים הלבנים, המועדון הודיע אתמול שסרחיו ראמוס הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער עוזב. סרחיו ראמוס, בלם וקפטן ריאל מדריד, עוזב את ריאל אחרי 16 שנה. פצצה נמצאה בסמוך לאולימפיקו, סוכל ניסיון חיסול באיטליה לפני המשחק ממשלה מסוכנת בלי טיפת אחריות 22:39 | 16/06 שני פעוטות מלקיה. כבר חודשים ארוכים היה ידוע שהקפטן והנהלת הבלאנקוס לא רואים עין בעין בכל מה שקשור לחידוש החוזה שלו. תבלו!=====הירשמו לערוץ הראשי שלי : סוני מפריכה את השמועות על סרט god of war. סרחיו ראמוס (רויטרס) סוף עידן בריאל מדריד. ההודעה של ריאל מדריד אמש (רביעי) על כך שסרחיו ראמוס עוזב את המועדון לא הפתיעה אף אחד.

סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד סרחיו ראמוס | david ramos/getty images הבלם יעזוב את הבלאנקוס לאחר 16 שנה ויודיע על כך במסיבת עיתונאים (חמישי, 13:30 שעון ישראל), בה ייקח חלק גם נשיא המועדון ראמוס. יודיע על פרידה מריאל מדריד.